Een visie van een toekomst die met zevenmijlslaarzen voortschrijdt.
Op weg naar een nieuwe fase van ongebreidelde creativiteit.

Van alle bedrijven die zich hebben gespecialiseerd in de productie van apparatuur voor in de auto, is Clarion voortdurend het meest vooruitstrevend. Wanneer we nu terugblikken op de weg die we hebben afgelegd, groeit het verlangen om een nieuwe start te maken. Vanuit dit verlangen ontstond een nieuwe bedrijfsvisie, “Vision-70”, waarin idealen uiteen worden gezet die we moeten nastreven terwijl we vooruitkijken naar de 70ste verjaardag van het bedrijf: In een omgeving van “Mobiel Infotainment”, waar mensen in hun auto kunnen genieten van geluid en informatie, zullen wij producten creëren waarbij de nadruk wordt gelegd op “Een fris gevoel van veiligheid” en “Fris elan” om zo onze cliënten nieuwe gevoelens van opwinding en tevredenheid te kunnen bieden.

Het “bedrijf van waarden” in de nieuwe toekomst streeft niet alleen winst na, maar zal ook haar ondernemersverplichtingen volledig nakomen, totaal vertrouwd kunnen worden door niet alleen haar cliënten, maar door de gehele maatschappij, en als een onmisbare onderneming kunnen worden beschouwd.

Daarom is één van onze verantwoordelijkheden het uitdragen naar de maatschappij van een duidelijke boodschap over het pad dat we voor onszelf moeten afleggen. Clarion beschouwt haar nieuwe bedrijfsvisie “Vision-70” als een belofte aan de maatschappij en is daarom aangevangen het volledige personeel van de bedrijfsgroep op weg te leiden naar nieuwe idealen en een nieuwe toekomst.

Algemene voorwaarden | Design en techniek: Sofito, Online Resultaat